Alla inlägg under april 2012

Av Rebecka - 23 april 2012 09:29

Hoppas allt är bra med er. Med mig är de inget vidare men ingen som jag kommer gå in på djupare här inne. Denna sidan är fortfarande till för mina bakverk men har bara gjort en tårta de senaste månaderna så inte blivit uppdaterat något speciellt. Just nu har jag verken ork eller lust att baka något så pausen kommer att fortsätta ett tag till. Jag måste se till så jag mår bra innan jag kan baka något speciellt. Tårtan på bilden har inte jag gjort men jag lägger in den för detta är en av de största anledningarna till att jag inte orkat med att baka något speciellt och speciellt inte någon tårta. Ha det bra så höres vi lite längre fram när jag mår bättre.


Kram

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomma in i värmen och den underbara doften av nybakat :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hade ni kunnat beställa en tårta av mig till rimligt pris?
 Helt klart
 Nej inte värt det
 Kanske beroende på pris

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bake and Bake på Facebook


Skapa flashcards